DESIGN PHILOSOPHY
مبلمان اداری هیگر به این ایده معتقد است که تعادل بین تجارت و زندگی از طریق ایده پایداری حفظ میشود، و بنابراین طرحهایی را توسعه میدهد که میتواند نیازها و انتظارات روزانه مختلف کارکنان را برطرف کند و در عین حال چندین سناریو مختلف استفاده از دفتر را در نظر بگیرد.
همدلی
از قدیم الایام، ایجاد دیدگاه با نشان دادن همدلی و درونی کردن رویدادها یکی از سالمترین روشهایی است که در برابر موقعیتها یا رفتارهایی که در آن قرار داریم توسعه یافته است. به عنوان تیم طراحی مبلمان اداری هیگر هر مفهوم و طرحی که با این درک توسعه میدهیم بر روی کاربران و نیازهای آنها تمرکز میکند.
ارگونومی
از زمانی که انسان مدرن شروع به برقراری ارتباط با اشیایی کرد که تحولات تکنولوژیکی و حتی حس چشایی، جدای از این وجود خیالی خاص که مبتنی بر عوامل محیطی و سناریوهای استفاده است، دائماً در دنیای امروز تغییر می کند، تنها چیزی که ممکن است پایدار تلقی شود این است. ارگونومی اگرچه به خودی خود متفاوت است، اما هدف ما توسعه طرح هایی است که انسان، سلامت و محیط زیست محور هستند و با قرار دادن این مقادیر در نقاط دقیق، فضاهای کار و زندگی را تا حد امکان کارآمد می کنند.
کارکرد و زیبایی شناسی
راهحلهای منعطف و کاربردی که بر اساس نیازهای کاربر توسعه دادهایم، با طرحهای ما با سازگاری بسیار منحصربهفردی که برای کاربران ما جذاب است، گرد هم آمدهاند.
استفاده آسان
یکی از نکات اساسی فرآیند طراحی ما این است که بفهمیم چگونه محصولاتی که طراحی میکنیم و کاربران با هم راحتتر و روانتر تعامل میکنند و تلاش شهودی برای بهبود تجربه استفاده از محصولات ما تا حد امکان. هدف ما از محصولات و مفاهیمی که توسعه دادهایم این است که به کارمندانی که ساعات طولانی را در ادارات میگذرانند، اجازه دهیم تجربیات متفاوتی کسب کنند و مناسبترین مبلمانی را ارائه دهند که بتواند نیازهای آنها را برطرف کند.
دسترسی
رابطه بصری و فکری که کاربران با برند خواهند داشت و استقبال آن ها از آن ارتباط مستقیمی با برداشتی که در ذهن دارند دارد. قرار دادن صحیح نقاط لمسی تحقق یافته مانند قیمت، عملکرد، دسترسی، طراحی و غیره در ذهن مصرف کننده اهمیت ویژه ای دارد. ارزش اصلی ما این است که مطمئن شویم خدماتی که ارائه می کنیم برای کاربران از همه اقشار جامعه جذاب است.
اعتبار
در حالی که دیدگاه نسبت به خدمات ارائه شده به کاربر تصویر برند را آشکار می کند، شخصیت محصول را نیز شکل می دهد. پیام مشترک محصولاتی که از ترکیبی از اشکال، عملکردها، الگوها و رنگهای مختلف به اشتراک گذاشته میشوند، بازتاب سبک و شخصیت معتبر یک برند است. اگرچه طراحی مبتنی بر عملکرد، چشمانداز و احساسی است که در کاربر ایجاد میکند، برنامههای کاربردی محیطی در حال تغییر و آگاهی، طراحان و تولیدکنندگان را مجبور میکند تا این مفهوم جدید "پایداری" را اتخاذ کنند. بدین ترتیب مفاهیم آگاهی زیست محیطی و طراحی پایدار از فرآیندهای طراحی و برنامه ریزی مرسوم فاصله گرفت و ابعاد متفاوتی پیدا کرد. در طول فرآیند ایجاد طرحهایی که با دانش، مهارت و احساس انعطافپذیری توسعه مییابند، عوامل اجتماعی-اقتصادی نقش بسزایی دارند. بنابراین احساس مسئولیت اجتماعی به اندازه کاربردهای پایداری اقتصادی بخشی از فرآیندهای طراحی می شود. به عنوان تیم طراحی مبلمان اداری هیگر، اصل اساسی پایداری که ما اتخاذ میکنیم، مبتنی بر اشتیاق ما برای تحقق محصولات نوآورانه با مشاهده عناصر انسان، محیط و طراحی است.
محیط
صرف نظر از اندازه و محدوده استفاده از طراحی پایدار، باید مزایا و راه حل های فیزیکی و روانی را به کاربر ارائه دهد. Higer استراتژی طراحی خود را در چارچوب جایگزین های محصول تشکیل می دهد که کیفیت زندگی را بهبود می بخشد و از اکوسیستم محافظت می کند. ما با آگاهی از مسئولیتهای خود ناشی از ایدههای طراحی انسانی و محیطمحور که توسعه میدهیم، به ارتباط آنها با موقعیتهای زیستمحیطی مانند بهرهوری انرژی، استفاده کنترلشده از منابع طبیعی و غیره تحت عنوان پایداری پیشین خود توجه زیادی داریم. و فرآیندهای پس از تولید