هیگر
هیگر در سال 1387 تحت پوشش شرکت صنعت چیدمان آریا در منطقه صنعتی سازمان یافته در زمینی به مساحت 3000 متر مربع تاسیس شد.
با سیستم های اتوماسیون تولید مدرن و تحویل سریع
3000 متر مربع تاسیسات تولیدی
از سال 1385 ما راحتی و راحتی را برای زندگی تجاری ارائه می دهیم
تولید کننده مبلمان اداری
24 استان و 74 نماینده فروش
ما در حال پیشرفت در تبدیل شدن به یک برند جهانی با جوایز و گواهینامه های بین المللی
شرکت صنعت چیدمان چوب آریا معتقد است که تعادل بین کار و زندگی به ایده پایداری بستگی دارد و با در نظر گرفتن سناریوهای مختلف استفاده در دفاتر، استراتژی طراحی خود را در چارچوب جایگزین های محصولی که انسان محور هستند، کیفیت زندگی را بهبود می بخشد و محافظت می کند، ایجاد می کند. اکوسیستم این شرکت با تبدیل کانالهای فروش توسعهیافته بهعنوان یک سیستم نمایندگی به نمایشگاههای مفهومی مطابق با مدل کسبوکار منحصربهفردی که اتخاذ میکند، گام مهمی در تبدیل شدن به یک «برند ملی» برداشته است.
تولید کننده پیشرو هر ساله با افزایش سهم بازار و ظرفیت تولید خود در کشورهای محل فعالیت و در نهایت کمک به توسعه اقتصاد داخلی، با آگاهی از شرایط اساسی محصولات در بازارهای کشور، توجه ویژه ای به گواهینامه های بین المللی می کند. کشورهای توسعه یافته برای کیفیت و استانداردهای مطلوب کافی باشند.
ارزش های شرکتی
زندگی پایدار، طراحی پایدار
هیگر با در نظر گرفتن عناصر انسانی، محیطی و طراحی، محصولات نوآورانه خود را با در نظر گرفتن عناصر انسانی، محیط زیست و طراحی، همراه با کارکنان، شرکای راه حل و فروشندگان خود، با ارائه محصولات و خدماتی که پایداری را تقویت می کند و با کیفیت و استانداردهای جهانی، رضایت مشتری را به دست می آورد.
تولید کننده پیشرو بر مفاهیم نوآوری و تحقیق و توسعه در تمام برنامه های کاربردی در سراسر فرآیندهای تولید برای دستیابی به هدف خود برای تبدیل شدن به یک برند جهانی تمرکز دارد. و هدف آن برجسته شدن در بازارهای داخلی و خارجی با طرح های برنده جوایز آن است که این صنعت را پیش می برد.
این سازمان معتقد است که آینده ای پایدار با سیاست های منابع انسانی که استعدادهای جوان را الهام می بخشد و از مشارکت برابر و موثر زنان در زندگی تجاری حمایت می کند، به همان اندازه که با کاربردهای زیست محیطی و اقتصادی پایداری امکان پذیر است.
با آگاهی از اینکه کارکنان نیازهای اساسی خاصی مانند ایمنی، تعلق، روحیه تیمی، احساس اتحاد و تولید ارزش برای یک هدف دارند، بر این باور است که یک فضای کاری باید به گونه ای طراحی شود که قادر به رفع همه این نیازها باشد. از این نظر، هدف آن کمک به سطح عملکرد و بهرهوری کارکنان از طریق افزایش کیفیت فضایی و عملکرد در طراحیهای اداری است.
یک مدل کسب و کار معتبر
هیگر از نزدیک مدل ها و استراتژی های کسب و کار نوآورانه را دنبال می کند و آنها را درونی می کند تا به یک برند جهانی تبدیل شود. و به لطف مدل کسب و کار معتبری که در این صنعت ایجاد کرده است، با شبکه جهانی فروشندگان و پشتیبانی از نمایشگاه مفهومی خود در خدمت بهبود توسعه و اشتغال منطقه ای است. از طریق آکادمی هیگر، آموزش هایی را ارائه می دهد تا کارکنان خود را از محصولات جدید و روندهای صنعت مطلع کند و آنها را در صدر بازار قرار دهد.
ذهن باز
با انسان ها مانند انسان رفتار می کند، به تفاوت ها احترام می گذارد. ما بر اساس نژاد، قومیت، سن، جنسیت، مذهب یا عقاید سیاسی تبعیض قائل نمی شویم
ایجاد تغییر
برای هیگر ، ایجاد تفاوت یک ارزش حیاتی و دائما به روز شده است که در هر مرحله، از فرآیند طراحی تا تولید، از حمل و نقل تا پشتیبانی پس از فروش، نفوذ می کند.
قاطعیت با فروتنی
به عنوان بسط اصل ثبات و شفافیت، هیگر سعی می کند به جای دادن وعده های بزرگ، سخنان خود را عملی کند. و قاطعیت آن ناشی از همین اعتماد به نفس در عمل به قولش است.
تاریخچه مختصر
1387
برند «هیگر» در سال 1387 متولد شد. گامی مهم در جهت نهادینه سازی
1388
پس از فروش محصولات خود در سطح کشور، کانالهای گسترش و فروش در استان هایی که میتوانست فرصتهای جدیدی پیدا کند، شروع به توسعه کرد.