قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری هیگر منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

درصورتی‌که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه مبلمان اداری هیگر تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به‌روزرسانی می‌شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری هیگر اقدام کند.

همچنین ازآنجاکه فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری هیگر یک وب‌سایت آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف‌کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده

محصولات ارائه شده در وب‌سایت فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری هیگر از تولیدات مبلمان اداری هیگر بوده و بدون واسطه به شما عرضه می‌شود.

قانون سفارش

زمان ثبت سفارش در سایت فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری هیگر، به‌صورت ۲۴ ساعته و تمام طول هفته است.

در صورت ثبت سفارش و اتمام موجودی یک محصول و یا عدم امکان تولید مجدد محصول، امکان لغو سفارش و استرداد وجه دریافتی برای فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری هیگر محفوظ است.

پر کردن صحیح موارد ثبت‌نام و آدرس گیرنده الزامی است؛ زیرا در صورت عدم درج صحیح مشخصات و آدرس، پیگیری سفارش‌ها با مشکل مواجه خواهد شد.

نحوه ارسال سفارش

تمام سفارش‌ها پس از ثبت سفارش و خرید در سایت، حداکثر بعد از 10 روز کاری آماده تحویل به مشتری در درب کارخانه است. بدیهی است هماهنگی با باربری به عهده مشتری خواهد بود.

روش پرداخت

پرداخت اینترنتی به چه صورت است؟

پرداخت با درگاه بانکی امن، با تمام کارت‌های عضو شتاب. اطلاعات حساب و کارت شما به‌هیچ‌عنوان در فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری هیگر ذخیره نخواهد شد و به طور مستقیم به درگاه بانک متصل می‌شوید.

کاربران عزیز سایت فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری هیگر می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند. هم اکنون، با تمام کارت‌های عضو شتاب امکان خرید اینترنتی وجود دارد. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود که پس از واردکردن آنها و تأیید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع می‌شوید.

۱- شماره ۱۶ رقمی کارت

این شماره در کارت همه بانک‏‌ها، بر روی کارت درج شده است.

۲- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم

برای پرداخت اینترنتی باید از قبل رمز دوم (رمز پویا) کارت‌بانکی خود را فعال کرده باشید.

۳- کد CVV2

این کد عدد ۳ رقمی و ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

۴- تاریخ انقضا

تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارت‌های بانکی حک شده است

کالای برگشتی

در صورت ناقص بودن سایز و یا ایراد داشتن کالای ارسالی توسط فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری هیگر کالا بازگردانی می‌شود

جهت ارتباط با بخش تعویض کالا لطفاً با ایمیل و یا شماره‌تلفن 02141148  فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری هیگر در ارتباط باشید.

روند استرداد وجه

در صورت انصراف از خرید و یا تأیید درخواست مرجوعی کارشناسان مربوطه با مشتری تماس گرفته و پس از دریافت شماره شبا و یا شماره کارت پس از گذشت حداکثر ۷۲ ساعت وجه به‌حساب شخص خریدار واریز می‌گردد لازم به ذکر است وجه فقط به‌حساب کارت وارد شده در درگاه بانکی هنگام خرید استرداد داده می‌شود.

 

مدت‌زمان تحويل

در شرایط معمول از تولید تا رسیدن محصول به دست مشتری نهایتاً 15 روز کاری به طول خواهد انجامید.

انصراف از خرید

درصورتی‌که خریدار، پیش از تولید کالا، از خرید منصرف شده باشد باید سریعاً بخش پشتیبانی را از تصمیم خودآگاه سازد. در این صورت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.

آسیب‌های فیزیکی ناشی از حمل‌ونقل

مبلمان اداری هیگر خریدهای شما را در بسته‌بندی مناسب و ایمن در درب کارخانه تحویل شما خواهد داد و هرگونه حادثه در مراحل ارسال کالا که منجر به آسیب‌دیدگی کالا شود به عهدهٔ شرکت حمل‌کننده و مشتری است.

در صورت وجود هرگونه آسیب‌دیدگی، مشکل فیزیکی یا وجود مغایرت در سفارش ثبت شده، مشتری باید حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از تاریخ دریافت کالا با پشتیبانی تماس گرفته و ما را از این مشکل آگاه سازد.

شرایط بازگشت کالا

پس از ارسال تیم فنی به محل و یا رویت عکس از قسمت آسیب‌دیده، تشخیص واحد فنی به طور میانگین بعد از ۲ روز کاری به مشتری اعلام می‌گردد.

بعد از بررسی کالا توسط تیم پشتیبانی درصورتی‌که کالا بدون ایراد باشد؛ شرکت مسئولیتی در قبال آن نداشته و اگر مشکل از سمت شرکت بوده باشد، شرکت تمام تلاش خود را برای رفع مشکل انجام خواهد داد.

درصورتی‌که نیاز به بازگشت وجه توسط فروشگاه باشد، حداکثر تا ۳ روز کاری وجه موردنظر به مشتری بازپرداخت خواهد شد.

کالاهای غیرقابل‌بازگشت

کالاهای سفارشی که به درخواست مشتری موجود می‌شوند.

شرایط بازگشت وجه

در صورت انصراف از خرید و یا نیاز به بازگشت وجه به هر دلیل، وجه موردنظر فقط به کارت وارد شده در درگاه بانکی جهت خرید بازگشت داده خواهد شد. (واریز وجه ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری پس از انصراف واریز می‌شود)

مدت‌زمان تحویل کالا و شیوه حمل

باتوجه‌به نوع ارسال انتخابی و ساعت ثبت سفارش، در اولین فرصت سفارش شما ارسال خواهد شد.

رسیدگی به شکایات و ثبت شکایت

مشتریان محترم می‌توانند در صورت نیاز به ثبت شکایات و یا پیگیری شکایات از طریق ایمیل؛ info@higer.ir   و یا از طریق تماس با تلفن 02141148 شکایت خود را ثبت و پیگیری نمایند

قوانین و مقررات

روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به‌استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌شوند.

مبلمان اداری هیگر به مشتریان خود امکان ثبت سفارش در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز را می‌دهد.

کلیه سفارش‌های ثبت شده در سایت به‌وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه در صف پردازش قرار می‌گیرند.

همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهیم.

با وجود این، درصورتی‌که موجودی محصولی در انبار به پایان برسد و یا امکان تولید مجدد محصول وجود نداشته باشد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌گذاری، حق کنسل‌کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه محفوظ است و یا مشتری می‌تواند به‌جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید؛ مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی 72 ساعت کاری به‌حساب مشتری واریز خواهد شد.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای مبلمان اداری هیگر محفوظ است. حسابداری دراسرع‌وقت وجوه دریافتی را به‌حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و دراین‌خصوص ادعایی نخواهد داشت.

کاربران باید هنگام سفارش کالای موردنظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند.

بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل‌پیگیری و تحویل نخواهد بود.

بنابراین، درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تأیید بودن صحت آنها است و درصورتی‌که این موارد به‌صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل‌گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش‌پرداخت شده باشد، تحویل‌گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ‌گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند.

همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد؛ بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان ویژه که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود دراسرع‌وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.

شایان‌ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که فروشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

رعایت حریم شخصی

مبلمان اداری هیگر با تأکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد.

برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره‌تلفن و ایمیل موردنیاز است و کلیه فعالیت‌های سایت قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد.

یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تأیید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

بنابراین، درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تأیید بودن صحت آنها است و درصورتی‌که موارد فوق به‌صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل‌گرفتن سفارش وارد کنند و فروشگاه تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.

همچنین فروشگاه ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات جمع‌آوری‌شده از کاربران استفاده کند.

برای اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید عدم اقدام جهت لغو، به‌منزلهٔ موافقت ضمنی با دریافت ایمیل‌ها و پیام‌ها و سلب حق اعتراض است.

بنابراین، ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان سایت، با هر شماره دیگری تخلف و سوءاستفاده از نام سایت است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@higer.ir اطلاع دهید.

ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب‌سایت ویرایش کند.

همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، سایت می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.

کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌سایت، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌الذکر به مراجع اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.

باید تأکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند.

درصورتی‌که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سوءاستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.

مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده و کاربر حق هر گونه ادعا علیه سایت را از خود سلب می‌کند.

سایت هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.

در این موارد هیچ‌گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای سایت وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب‌سایت ضمناً حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده‌اند.

برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیریم و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

شرایط پرداخت مبلغ در درگاه پرداخت

باتوجه‌به محدودیت‌های سیستم بانکی به دلیل مبارزه با پول‌شویی و فساد اقتصادی امکان پرداخت به‌صورت اتوماتیک و بدون نیاز به ارتباط با پشتیبانی وب‌سایت مبلمان اداری هیگر برای مبالغ تا سقف 50 میلیون تومان فراهم آمده است. لطفاً برای پرداخت مبالغ فاکتورهای بالای 50 میلیون تومان ابتدا تمام مراحل را طی کرده و در درگاه پرداخت پس از مشاهده مبلغ پرداخت و کپی مبلغ بر روی انصراف کلیک کنید، سپس در صفحه حساب کاربری قسمت درخواست پرداخت با شناسه، اطلاعات خود را تکمیل کرده تا کارشناس مربوطه دراسرع‌وقت اطلاعات شما را برای دریافت شناسه پرداخت به درگاه پرداخت اعلام نماید.