حرکت به سمت مدولار

حرکت به سمت مدولار (مبلمان ماژولار یا سکشنال)

این که بگویم مبلمان مدولار و به‌سرعت از آن بگذریم دور از حقیقت باطن است.

از تزئین نمایشگاه‌های داخلی گرفته تا فضاهای رسمی و مهم، این نوع سبک از مبلمان در همه‌جا دیده می‌شوند.

این طرح‌های هوشمند برای دهه‌ها بهترین سبک‌ها و راحتی را ارائه می‌دادند، و اکنون که اتاق‌های نشیمن به قلب و مرکز خانه‌ها تبدیل شده است، اکثر افراد در حال بهره‌گیری از مزایای فراوان آن‌ها هستند.

به قاب‌های انعطاف‌پذیری فکر کنید که می‌توان آن‌ها را طوری پیکربندی کرد که با فضای شما مطابقت داشته باشند، ماژول‌هایی به سبک صندلی که خستگی پا را از بین می‌برند …

با ما همراه باشید تا نگاهی دقیق‌تر به این قهرمانان گمنام زندگی مدرن بیندازیم.

مدولار مبل‌های ساخته شده از یک سری از بخش متحرک به نام ماژول است. این ماژول‌ها در طیف وسیعی از سبک‌های مختلف مانند بازو چرخ و قطعه است که اجازه می‌دهد تا شما همان‌طور که می‌خواهید پیکربندی مبلتان را انجام دهید.

امکان ایجاد تغییرات بسیاری زیادی وجود دارد به صورتی که شما می‌توانید هرکدام را که می‌خواهید انتخاب کرده و بسته به فضای در دسترس از آن بهره‌مند شوید.

برای مثال می‌توانید قسمتی برای نگهداری تلفن همراه خودساخته  و کار خود را راحت‌تر کنید.

مزایای یک مبل مدولار چیست؟

خب از کجا شروع کنیم؟ مبل‌های مدولار بسیار کاربردی بوده و عالی به نظر می‌رسند، بنابراین اگر نظر مار را بخواهد از نظر ما یک خرید برد – برد هستند. در اینجا به پنج مزیت کلیدی انتخاب مبل مدولار – یا سکشنال – برای خانه شما نگاهی می‌اندازیم.

1-انعطاف‌پذیری

اگر می‌خواهید مبلتان انعطاف‌پذیر باشد، یک مبل مدولار سبک مناسب شماست. شما می‌توانید هم اندازه و هم شکل مبل خود را انتخاب کنید و می‌توان آن را کاملاً متناسب با اتاق شما ساخت.

تنظیماتی وجود دارد که می‌تواند از گوشه‌های نامناسب یا فضاهای بلااستفاده حداکثر استفاده را ببرد. یا اگر اتاق شما روباز است، یک مبل مدولار می‌تواند به‌عنوان جداکننده اتاق عمل کند. نسبت‌های بزرگ مبل مدولار (Hay Mags) برای این کار ایده‌آل است.

2-راحتی

هیچ‌چیز رضایت‌بخش‌تر از این نیست که بعد از یک روز کاری طولانی، پاهای خود را بالا بیاورید، با یک مبل مدولار، می‌توانید هر روز این کار را انجام دهید. فقط طرحی را انتخاب کنید که دوست دارید، و بعد آماده شوید  تا از 100% راحتی، 100% لذت ببرید.

3-سادگی

علاوه بر برخی از مزایای گفته شده، مبل‌های مدولار در جابه‌جای نیز بسیار انعطاف‌پذیر هستند به‌گونه‌ای که شاید با آن فکر نکنید. جابه‌جایی آنها نسبت به مجموعه‌های سه‌تکه ثابت به لطف ماژول‌های جداگانه بسیار آسان‌تر است.

این بدان معناست که وقتی نوبت به‌روز تحویل منزل قدیمی و اسباب‌کشی می‌رسد، نیازی نیست تا نگران درب ورودی و یا پله‌ها شوید، وقتی زمان حرکت فرارسید، می‌توانید آنها را از هم باز کنید و به‌سادگی با خود ببرید.

4-انتخاب و سفارشی‌سازی

مبل‌های مدولار به‌سادگی قابل انتخاب نیستند. گزینه‌ها برای انتخاب بی‌پایان هستند. اما خیالتان راحت باشد، با هر سلیقه‌ای می‌توانید بهترین را انتخاب کنید.

5- یک ماجرای اجتماعی

طراحی این نوع مبلمان بیشتر به‌صورت اجتماع‌محور و ترغیب‌کننده به روابط بهتر اجتماعی است به‌گونه‌ای که معمولاً نفرات به‌جای کنار هم نشستن مثل دیگر مدل‌های مبلمان، روبروی یکدیگر نشسته که این امر باعث ارتباط چشمی مؤثر در افراد گشته و روابط را صمیمانه‌تر می‌کند.

آیا مبل بعدی که می‌خرم باید مدولار باشد؟

اگر شما به دنبال انعطاف‌پذیری و راحتی بالا هستید، پس کاملاً مطمئن باشید که درست انتخاب کرده‌اید! تقریباً برای هر سبکی مبل منحصربه‌فرد وجود دارد، از کلاسیک سه صندلی تختخواب‌شو گرفته تا عسلی صندلی شو؛ انتخاب بین آنها واقعاً سخت است، ولی حتماً مبل مورد نظرتان را پیدا خواهید کرد.

مقالات بیشتر

هیچ داده ای یافت نشد

0

اطلاعیه

به اطلاع می رساند برای ارتباط با بخش فروش هیگر با شماره 41148-021 تماس حاصل نمایید.

دعوت به همکاری (استخدام)

شرکت مبلمان اداری هیگر در زمینه مبلمان اداری در نظر دارد به منظور تکمیل کادر فنی خود از میان کارجویان واجد شرایط و مستعد دعوت به همکاری نماید.