شرکت مبلمان اداری هیگر در زمینه مبلمان اداری در نظر دارد به منظور تکمیل کادر فنی خود از میان کارجویان واجد شرایط و مستعد دعوت به همکاری نماید.
استخدام کارشناس فروش (مبلمان اداری)
مهارت ها و شرایط احراز شغل
- مسلط به اصول و فنون مذاکره، خلاق و به روز
- آشنا با فروش تلفنی، با مهارت در پاسخگویی به تلفن و ارتباط با مشتریان
- داشتن انگیزه کاری بالا و پیگیری مستمر در فروش و آشنا با سیستم CRM
- متعهد به انجام کار
- دارای سابقه کار حداقل 1 سال در حوزه فروش
- ایجاد و پیگیری سرنخهای فروش در حوزه B2B و B2C در سراسر کشور
- ارزیابی و بازدید نمایندگان و توسعه بازار فروش شهرستان
- بررسی، تجزیه و تحلیل و توسعه بازار
- اولویت استخدام با کسانی است که تجربه کاری در حوزه فروش مبلمان اداری را دارا میباشند.
- جنسیت: آقا/خانم
- نوع قرارداد: تمام وقت
- محل کار: احمدآباد مستوفی- شهرک بهسازی صنایع چوب ایران
مزایا
- حقوق ثابت با پورسانت و امکان افزایش تا 15 میلیون تومان و بیشتر در صورت توانمندی
- پاداش های تشویقی و هدایای مناسبتی
- پرداخت حقوق منظم و به موقع
- بیمه تامین اجتماعی
- کار در محیطی شیک، امن و صمیمی با قابلیت رشد سازمانی بالا
- آموزش رایگان قبل از شروع کار
- فضای کاری یادگیرنده
- فرصت بیشتر برای مطالعه و یادگیری تکنولوژی های متنوع با توجه به ماهیت فعالیت کاری
- نهار
- سرویس رفت و برگشت