شرکت مبلمان اداری هیگر در زمینه مبلمان اداری در نظر دارد به منظور تکمیل کادر فنی خود از میان کارجویان واجد شرایط و مستعد دعوت به همکاری نماید.

استخدام کارشناس فروش (مبلمان اداری)

مهارت ها و شرایط احراز شغل
  • مسلط به اصول و فنون مذاکره، خلاق و به روز
  • آشنا با فروش تلفنی، با مهارت در پاسخگویی به تلفن و ارتباط با مشتریان
  • داشتن انگیزه کاری بالا و پیگیری مستمر در فروش و آشنا با سیستم CRM
  • متعهد به انجام کار
  • دارای سابقه کار حداقل 1 سال در حوزه فروش
  • ایجاد و پیگیری سرنخهای فروش در حوزه B2B و B2C در سراسر کشور
  • ارزیابی و بازدید نمایندگان و توسعه بازار فروش شهرستان
  • بررسی، تجزیه و تحلیل و توسعه بازار
  • اولویت استخدام با کسانی است که تجربه کاری در حوزه فروش مبلمان اداری را دارا میباشند.
  • جنسیت: آقا/خانم
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • محل کار: احمدآباد مستوفی- شهرک بهسازی صنایع چوب ایران

مزایا

  • حقوق ثابت با پورسانت و امکان افزایش تا 15 میلیون تومان و بیشتر در صورت توانمندی 
  • پاداش های تشویقی و هدایای مناسبتی
  • پرداخت حقوق منظم و به موقع
  • بیمه تامین اجتماعی
  • کار در محیطی شیک، امن و صمیمی با قابلیت رشد سازمانی بالا
  • آموزش رایگان قبل از شروع کار
  • فضای کاری یادگیرنده
  • فرصت بیشتر برای مطالعه و یادگیری تکنولوژی های متنوع با توجه به ماهیت فعالیت کاری
  • نهار
  • سرویس رفت و برگشت